Man achter supermarktdisco wil Nederland nu aan de online matrassen krijgen

Man achter supermarktdisco wil Nederland nu aan de online matrassen krijgen

De Amsterdamse ondernemer Joep Verbunt bedacht de supermarktdisco, een tomatengevecht op de Dam en de bubbelbadbioscoop. Nu wil hij Nederlanders aan de online matras krijgen. “Ik probeer de bullshit uit de beddenindustrie te halen.”

Opvallende, eenmalige evenementen die veel media-aandacht opleveren. Ondernemer Joep Verbunt wist de afgelopen jaren veelvuldig de publiciteit te halen met zijn creatief bureau Shoreditch Agency.

Zo organiseerde hij een tomatengevecht op de Dam met overtollige tomaten die Nederlandse telers door de Russische boycot niet kwijt konden. Ook de bubbelbadbioscoop en de discosupermarkt komen uit de koker van de 30-jarige marketeer.

Nu stort hij zich op een nieuw avontuur: een online winkel voor matrassen. Matt Sleeps verkoopt één soort matras in zes verschillende maten. Voor een exemplaar van 90 bij 200 centimeter ben je 450 euro kwijt, eentje van 160 centimeter breed kost 750 euro.

Bezorgen is gratis en in de grote steden heb je nog dezelfde dag het 25 centimeter dikke matras in huis. Gecomprimeerd, in een kartonnen doos. Dan begint de proefperiode van 100 dagen. Bevalt het matras niet, dan komt het bedrijf ‘m kosteloos weer ophalen en krijg je het aankoopbedrag terug.

Lees verder op Z24.nl.